Osobe s radnim iskustvom

Uhvatite priliku života

Najveća vrijednost PwC-a naši su ljudi jer naš uspjeh ovisi o njihovoj profesionalnosti. Stoga podupiremo želju naših zaposlenika u razvijanju i izgrađnji uspješne karijere. Spremni smo pružiti svu podršku koja našim zaposlenicima treba kako bi ostvarili svoje ciljeve.

Program učenja i razvoja naše tvrtke nudi zaposlenicima sustav kontinuiranog profesionalnog i osobnog razvoja, koji obuhvaća četiri osnovna područja:

  • Međunarodne profesionalne kvalifikacije
  • Profesionalne i računalne vještine
  • Međuljudske i komunikacijske vještine
  • Razvijanje menadžerskih kvaliteta i kvaliteta vođe

Program učenja i razvoja individualan je za sve zaposlenike, a uzima u obzir njihovu poziciju i pojedinačne kvalitete. Svakom je zaposleniku pružena prilika prisustvovati i internim tečajevima i tečajevima organiziranim izvana. 

 

Postupak odabira osoba s iskustvom

Zainteresirani ste za našu tvrtku i željeli biste se prijaviti. To je lako - molimo, prijavite se i pošaljite svoj životopis online. Sljedeći koraci postupka odabira su:

  • Predselekcija životopisa
    Naši stručnjaci za postupak odabira pregledavaju svaki poslani životopis zajedno s iskusnim stručnjacima svakog odjela. Zbog brojnosti životopisa, predselekcija traje neko vrijeme, ali unutar 4 tjedna svaki kandidat dobije obavijest o statusu svoje prijave.
  • Intervju(i)

U postupku odabira osoba s iskustvom, normalno je obaviti 3 intervjua. Datumi intervjua se utvrđuju kroz naš elektronski sustav prijava ili telefonskim putem. Naš raspored intervjua je fleksibilan, pa će Vam biti ponuđeno više datuma.

Prvi intervju vode naši stručnjaci za postupak odabira. Cilj ovog intervjua je istražiti pojedinosti Vašeg obrazovanja i iskustva, te doznati više o Vama osobno. To je također izvrsna prigoda da nam postavite pitanja o PwC-u, pojedinostima posla, beneficijama itd.

Drugi intervju vodi jedan od naših stručnjaka iz odjela s radnim mjestom za koje se zapošljava. Ovaj intervju će se usredotočiti na Vaše stručno znanje i iskustvo. Bit će manje strukturiran nego prvi intervju.

Treći intervju može biti s voditeljem odjela (Partnerom) ili s budućim kolegama.

Odluku o kandidatu donosimo na osnovu 3 kruga intervjua.

  • Pismo namjere
    Buduće kolege telefonski obavještavamo o rezultatima postupka odabira i pozivamo ih u naš ured. Na ovom sastanku bit će Vam ponuđeno pismo namjere koje sadrži najvažnije pojedinosti (mogući datum početka, plaća i beneficije). Znamo da nije lako odlučiti o budućnosti pa Vam ostavljamo vremena da razmislite o tome, a odgovorit ćemo na bilo koje Vaše pitanje.

 

 

Kontaktirajte nas

Breda Ivanović

Breda Ivanović

Voditelj, Ljudski kapital, PwC Croatia

Darija Dominković

Darija Dominković

Viši specijalist, ljudski kapital, PwC Croatia

Tel: +385 1 6328 809

Ostanimo povezani: