Centar kompetencija

Nauči raditi reviziju od početka

PwC ima tradiciju osnivanja i korištenja Centara kompetencija (Competency Centar) u revizijskim poslovima.

Svrha Centra kompetencija je podrška reviziji i klijentima u aktivnostima testiranja pozicija bilance koje se ne trebaju provoditi direktno u uredu klijenta. Na taj način povećavamo kvalitetu i učinkovitost projektnog rada vezanog uz reviziju za naše domaće i međunarodne klijente. 

Centar kompetencija djeluje kao inovacijsko središte za reviziju budućnosti, a ti možeš postati dio te priče. 

Prijavite se


Zašto se pridružiti Centru kompetencija?

  • Rad u Centru kompetencija pružit će ti zanimljivu širu perspektivu procesa, poslovnih transakcija i baza podataka domaćih i međunarodnih tvrtki svih veličina, sektora i pravnih oblika. 

  • Uvijek si u kontaktu s revizijskim i projektnim timovima, kao i sa zaposlenicima naših klijenata, a i razvijaš karijeru u reviziji.

  • Naši klijenti su često poznati brendovi i mnogi imaju širok međunarodni doseg. 

  • Fokusiramo se na korištenje najnovije tehnologije kako bismo smanjili razinu ručnog testiranja osiguravajući tvoju usredotočenost na najvrjednija područja usluge klijentima te na poboljšanje korporativnog upravljanja i pouzdanosti informacija naših klijenata.

  • S karijerom u PwC-u otvaraju ti se mogućnosti - mogućnost osobnog rasta, fleksibilan rad, izgradnja trajnih odnosa i utjecaja na mjestu gdje ljudi, kvaliteta i vrijednost imaju važnost.

Što možeš očekivati ​​od rada u Centru kompetencija

Što Centar kompetencija očekuje od tebe

< Back

< Back
[+] Read More

„Centar kompetencija izvrsno je mjesto za početnike koji žele sudjelovati u budućnosti revizije te se osobno i profesionalno razvijati.”

John Gašparac, partner odgovoran za reviziju u PwC-u Hrvatska

Opis posla

Kao stručnjak za procese u Centru kompetencija pružat ćeš podršku glavnom timu za reviziju obavljanjem određenih revizijskih zadataka na daljinu. Naši klijenti su često poznati brendovi i mnogi imaju širok međunarodni doseg. Fokusiramo se na korištenje najnovije tehnologije kako bismo smanjili razinu ručnog testiranja osiguravajući da ćeš se usredotočiti na najvrjednija područja usluge klijentima te na poboljšanje korporativnog upravljanja i pouzdanosti informacija naših klijenata.

Što ćeš raditi:

  • Sudjelovati na daljinu u stvarnim revizijskim projektima pod nadzorom profesionalnih revizora;

  • Testirati popratne dokumente i utvrđivati rizike;

  • Pripremati informacije za kolege koji sudjeluju u procesima revizije (podrška osoblju koje komunicira direktno s klijentima)

Što tražimo:

  • Osobe s početnim znanjem ili iskustvom u području računovodstva/ekonomije 

  • Analitičke vještine i logičko mišljenje;

  • Dobre komunikacijske vještine i volju za timski rad;

  • Osnovno poznavanje engleskog jezika;

  • Osnovno poznavanje rada na računalu, poznavanje MS Excel-a je prednost.

Što nudimo:

  • Stabilno zaposlenje bez zahtjeva za poslovnim putovanjima;

  • Priliku za proširenje znanja i stjecanje novih vještina;

  • Izloženost vanjskom klijentu tijekom projekata (na daljinu);

  • Adekvatnu naknadu, plaćene prekovremene sate i ostale pogodnosti PwC-a;

  • Moderne radni alate poput prijenosnog računala, pametnog telefona s velikim paketom podataka i najmodernijim aplikacijama;

Najčešća pitanja u vezi Centra kompetencija PwC-a

Što je PwC-ov Centar kompetencija?

Centar kompetencija u Zagrebu organizirao je ured PwC Hrvatske unutar naše revizijske prakse kako bismo poboljšali transformaciju revizije.Naš cilj je podržati našu praksu i klijente u revizijskim aktivnostima koje se ne moraju provoditi na licu mjesta u uredima klijenta.

Gdje se nalazi PwC-ov Centar kompetencija?

Centar kompetencija nalazi se u našem uredu u Heinzelovoj 70, u Zagrebu

Koliko ljudi radi u PwC-ovom Centru kompetencija?

U PwCovom centru kompetencija radi tim od 6 ljudi.

Kad tijekom godine ima najviše posla i koliko se sati radi u tom razdoblju?

Kako je za većinu hrvatskih kompanija kraj financijske godine 31. prosinac,  naša sezona obično pada u prvom tromjesečju svake godine. Nakon što se knjige naših klijenata zatvore, naši revizori počinju raditi na pripremi i izradi financijskih izvješća. U tom razdoblju očekivan je povećan obujam posla sukladno potrebama.

Kako se trebam odijevati na poslu?

Naš uredski dress code je business casual. Vjerujemo da ćeš sam ispravno odlučiti što je prikladno za najbolje predstavljanje sebe i brenda PwC.

Trebam li puno putovati?

Ne, putovanje najčešće nije potrebno, jer sav svoj posao možeš obaviti u našem centru kompetencija u Zagrebu. Međutim, ako je ponekad neki sastanak s klijentom održati u njegovom uredu ili je potrebno obaviti inventuru, troškovi putnog nalog će biti nadoknađeni.

Kontaktirajte nas

Breda Ivanović

Breda Ivanović

Voditelj, Ljudski kapital, PwC Croatia

Darija Dominković

Darija Dominković

Viši specijalist, ljudski kapital, PwC Croatia

Tel: +385 1 6328 809

Anita Abramović

Anita Abramović

Viši specijalist, ljudski kapital, PwC Croatia

Follow us