Naše usluge

Finance

Poslovna strategija

Ne pitajte što vaša tvrtka može učiniti za vas, već što vi možete učiniti za nju. Usredotočujući se na profitabilnost korporativnog centra, pomažemo klijentima da ulože u učinkovito unutarnje upravljanje i obilježja koja će ih razlikovati na razini poduzeća, a zatim da svoje portfelje popune tvrtkama koje imaju najviše koristi od njihovog jedinstvenog spoja vještina upravljanja i sposobnosti poduzeća.

Čitaj više

 

Strategija organizacije

Strategija organizacije

Kada organizacija ne udovoljava potrebama i očekivanjima zainteresiranih strana, razlog ne mora nužno biti pogrešna strategija ili vizija. Slabija uspješnost često je rezultat neusklađene strategije u mnogim složenim, međusobno povezanim organizacijskim segmentima tvrtke.

Koristeći operativni model koji se temelji na strategiji te pristup koji u obzir uzima organizacijsku strukturu, utvrđujemo strateške ciljeve organizacije, procjenjujemo sposobnost organizacije da se uskladi s tim ciljevima, a potom utvrđujemo i provodimo potrebnu izmjenu kako bismo uspostavili poslovanje prilagođeno svrsi. U konačnici, nastojimo omogućiti promjenu na temelju iskušanih i prikladnih kulturoloških i povezujućih elemenata

Čitaj više

bussines

Strategija pristupa kupcima

Današnji kupci vjeruju robnim markama koje pružaju dosljedna, smislena i personalizirana iskustva na svim stvarnim i digitalnim dodirnim točkama. Kako bi uspješno omogućile takva iskustva, tvrtke moraju razumjeti svoje kupce u potpunosti i odgovoriti im odgovarajućim spojem mogućnosti, proizvoda, usluga i kanala. Koristeći odgovarajuću kombinaciju poslovanja, iskustva i tehnologije, pomažemo klijentima da premaše očekivanja svojih kupaca u svakoj interakciji i postignu trajan, profitabilan rast.

Više od 80% viših rukovoditelja tvrdi da će strategija pristupa kupcima biti jedno od područja najvećih ulaganja u idućih tri do pet godina. Jeste li vi jedni od njih?

Čitaj više

Usmjerenost na proizvod i uslugu

Svakoj tvrtki, u svakoj industriji, potrebna je inovacijska strategija - bez obzira je li pritom riječ o inovacijama na području visokih tehnologija, ambalaže potrošačkih proizvoda ili procesa u tvrtkama za financijske usluge. Sada je, više nego ikada, inovacija ključna za rast, postizanje i održavanje konkurentske prednosti te izgradnju dugoročne vrijednosti za članove društva. Istodobno, inovacijski proces ubrzano postaje sve otvorenijim i globalnijim: Uspostavljanje poslovanja na lokalnim tržištima širom svijeta i uključivanje kupaca u aktivnosti na području inovacija sada su ključan dio uspješnih nastojanja na području inovacija.

Čitaj više

 

Inovacije na području proizvoda i usluga

marketing

Strategija poslovanja

Rukovoditelji na području poslovanja suočeni su s izvanrednim novim prilikama za zauzimanje vodstva u globalnim poslovnim transformacijama. Digitalno poslovanje revolucionaliziralo je način na koji tvrtke razvijaju, proizvode i distribuiraju svoje proizvode i usluge. Međutim, sučeljavanje globalnih trendova, promjena industrijskih ekosustava i revolucionarnih digitalnih tehnologija zbog svoje složenosti ostavljaju tvrtke koje teže rastu nerijetko bez mogućnosti uvođenja reda. Prava kombinacija mogućnosti za različite vrste poslovanja može vam pomoći da tu složenost pretvorite u konkurentsku prednost. Naše istraživanje globalnog poslovanja, 

Čitaj više

 

Tehnološka strategijaTehnološka strategija

Tehnološka strategija

Digitalizacija informacijskih tehnologija (IT) te povezani prelazak na pametniji, brži i jači IT operativni model ovisi o novom tipu djelatnika u IT odjelu. Teško je utvrditi prepoznatljive osobine tih djelatnika, čak toliko da je na nedavnom forumu nekolicine voditelja odjela informacijske tehnologije najčešća tema bila kako privući, zadržati i razvijati djelatnike stručne za tehnologiju sljedeće generacije. Novi djelatnik IT struke predstavlja spoj arhetipskih uloga, a unatoč brojnim kombinacijama, jedna stvar je sigurna - najveći ograničavajući faktor IT odjela u uspješnom iskorištavanju tehnologije za poticanje i održavanje rasta jest „ljudski“ izazov s kojim se suočavaju.

Čitaj više

Kontaktirajte nas

Mislav Slade-Šilović

Mislav Slade-Šilović

Direktor, Voditelj poslovnog savjetovanja u PwC Hrvatska, Voditelj poslovnog savjetovanja u energetici za JIE, PwC Croatia

Aleksandar Stevanović

Aleksandar Stevanović

Direktor, Voditelj poslovnog savjetovanja za sektor maloprodaje i robu široke potrošnje u JIE, PwC Croatia

Adrian Gjergjizi

Adrian Gjergjizi

Direktor, Voditelj za tehnološko savjetovanje u JIE, PwC Croatia

Ivan Šimić

Ivan Šimić

Viši menadžer, Voditelj poslovnog savjetovanja za financijski sektor za Hrvatsku, član tima za financijski sektor u JIE, PwC Croatia

Ostanimo povezani: