Ne pitajte što vaša tvrtka može učiniti za vas, već što vi možete učiniti za nju. Usredotočujući se na profitabilnost korporativnog centra, pomažemo klijentima da ulože u učinkovito unutarnje upravljanje i obilježja koja će ih razlikovati na razini poduzeća, a zatim da svoje portfelje popune tvrtkama koje imaju najviše koristi od njihovog jedinstvenog spoja vještina upravljanja i sposobnosti poduzeća.
Kada organizacija ne udovoljava potrebama i očekivanjima zainteresiranih strana, razlog ne mora nužno biti pogrešna strategija ili vizija. Slabija uspješnost često je rezultat neusklađene strategije u mnogim složenim, međusobno povezanim organizacijskim segmentima tvrtke.
Koristeći operativni model koji se temelji na strategiji te pristup koji u obzir uzima organizacijsku strukturu, utvrđujemo strateške ciljeve organizacije, procjenjujemo sposobnost organizacije da se uskladi s tim ciljevima, a potom utvrđujemo i provodimo potrebnu izmjenu kako bismo uspostavili poslovanje prilagođeno svrsi. U konačnici, nastojimo omogućiti promjenu na temelju iskušanih i prikladnih kulturoloških i povezujućih elemenata
Današnji kupci vjeruju robnim markama koje pružaju dosljedna, smislena i personalizirana iskustva na svim stvarnim i digitalnim dodirnim točkama. Kako bi uspješno omogućile takva iskustva, tvrtke moraju razumjeti svoje kupce u potpunosti i odgovoriti im odgovarajućim spojem mogućnosti, proizvoda, usluga i kanala. Koristeći odgovarajuću kombinaciju poslovanja, iskustva i tehnologije, pomažemo klijentima da premaše očekivanja svojih kupaca u svakoj interakciji i postignu trajan, profitabilan rast.
Više od 80% viših rukovoditelja tvrdi da će strategija pristupa kupcima biti jedno od područja najvećih ulaganja u idućih tri do pet godina. Jeste li vi jedni od njih?
Svakoj tvrtki, u svakoj industriji, potrebna je inovacijska strategija - bez obzira je li pritom riječ o inovacijama na području visokih tehnologija, ambalaže potrošačkih proizvoda ili procesa u tvrtkama za financijske usluge. Sada je, više nego ikada, inovacija ključna za rast, postizanje i održavanje konkurentske prednosti te izgradnju dugoročne vrijednosti za članove društva. Istodobno, inovacijski proces ubrzano postaje sve otvorenijim i globalnijim: Uspostavljanje poslovanja na lokalnim tržištima širom svijeta i uključivanje kupaca u aktivnosti na području inovacija sada su ključan dio uspješnih nastojanja na području inovacija.
Inovacije na području proizvoda i usluga
Rukovoditelji na području poslovanja suočeni su s izvanrednim novim prilikama za zauzimanje vodstva u globalnim poslovnim transformacijama. Digitalno poslovanje revolucionaliziralo je način na koji tvrtke razvijaju, proizvode i distribuiraju svoje proizvode i usluge. Međutim, sučeljavanje globalnih trendova, promjena industrijskih ekosustava i revolucionarnih digitalnih tehnologija zbog svoje složenosti ostavljaju tvrtke koje teže rastu nerijetko bez mogućnosti uvođenja reda. Prava kombinacija mogućnosti za različite vrste poslovanja može vam pomoći da tu složenost pretvorite u konkurentsku prednost. Naše istraživanje globalnog poslovanja,
Digitalizacija informacijskih tehnologija (IT) te povezani prelazak na pametniji, brži i jači IT operativni model ovisi o novom tipu djelatnika u IT odjelu. Teško je utvrditi prepoznatljive osobine tih djelatnika, čak toliko da je na nedavnom forumu nekolicine voditelja odjela informacijske tehnologije najčešća tema bila kako privući, zadržati i razvijati djelatnike stručne za tehnologiju sljedeće generacije. Novi djelatnik IT struke predstavlja spoj arhetipskih uloga, a unatoč brojnim kombinacijama, jedna stvar je sigurna - najveći ograničavajući faktor IT odjela u uspješnom iskorištavanju tehnologije za poticanje i održavanje rasta jest „ljudski“ izazov s kojim se suočavaju.
Mislav Slade-Šilović
Direktor, Voditelj poslovnog savjetovanja u PwC Hrvatska, Voditelj poslovnog savjetovanja u energetici za JIE, PwC Croatia
Direktor, Voditelj poslovnog savjetovanja za sektor maloprodaje i robu široke potrošnje u JIE, PwC Croatia
Ivan Šimić
Viši menadžer, Voditelj poslovnog savjetovanja za financijski sektor za Hrvatsku, član tima za financijski sektor u JIE, PwC Croatia