U PwC-u vjerujemo u stvaranje inkluzivnog radnog okruženja u kojem će se ljudi osjećati sigurno, a to će im pomoći u njegovanju otvorene kulture u kojoj se svi osjećaju ugodno otvoreno progovarajući o svojim idejama kao i izazovima. Te vrijednosti opisuju bit naše tvrtke i našeg poslovanja i pomažu nam pružiti kvalitetne usluge našim klijentima. Zbog toga je progovaranje i ukazivanje na probleme važan dio onoga što jesmo i što radimo.
Naša povjerljiva linija za prijavu i web stranica - „Progovori” - dostupni su svakom partneru ili zaposleniku koji primijeti neprimjereno poslovno ponašanje ili neetičko ponašanje koje se ne može riješiti lokalno ili gdje uobičajeni postupci savjetovanja nisu primjereni. Također i treće strane koje su imale problema zbog ponašanja partnera ili zaposlenika PwC-a mogu koristiti liniju za pomoć ili web stranicu.
Linija za pomoć ili web stranica mogu se koristiti i ako imate samo pitanja ili želite savjet o tome na koji način progovoriti i prijaviti problem.
Kodeks ponašanja PwC-a potiče partnere i zaposlenike da progovore kada naiđu na ponašanje ili se suoče sa situacijom koja se ne čini ispravnom. Partneri, zaposlenici i treće strane odgovorni su prijaviti i ukazati na problem u dobroj vjeri, objektivno, iskreno i s poštovanjem. Zalažemo se za odgovorno, otvoreno i profesionalno postupanje s bilo kakvim istinskim problemima vezanim za moguće zlouporabe. Također štitimo od bilo kakvog oblika odmazde.
Liniji za pomoć možete pristupiti ovdje.