Imate problem koji želite prijaviti? Progovorite

U PwC-u vjerujemo u stvaranje inkluzivnog radnog okruženja u kojem će se ljudi osjećati sigurno, a to će im pomoći u njegovanju otvorene kulture u kojoj se svi osjećaju ugodno otvoreno progovarajući o svojim idejama kao i izazovima. Te vrijednosti opisuju bit naše tvrtke i našeg poslovanja i pomažu nam pružiti kvalitetne usluge našim klijentima. Zbog toga je progovaranje i ukazivanje na probleme važan dio onoga što jesmo i što radimo. 

Naša povjerljiva linija za prijavu i web stranica - „Progovori” - dostupni su svakom partneru ili zaposleniku koji primijeti neprimjereno poslovno ponašanje ili neetičko ponašanje koje se ne može riješiti lokalno ili gdje uobičajeni postupci savjetovanja nisu primjereni. Također i treće strane koje su imale problema zbog ponašanja partnera ili zaposlenika PwC-a mogu koristiti liniju za pomoć ili web stranicu.

Linija za pomoć ili web stranica mogu se koristiti i ako imate samo pitanja ili želite savjet o tome na koji način progovoriti i prijaviti problem.

Kodeks ponašanja PwC-a potiče partnere i zaposlenike da progovore kada naiđu na ponašanje ili se suoče sa situacijom koja se ne čini ispravnom. Partneri, zaposlenici i treće strane odgovorni su prijaviti i ukazati na problem u dobroj vjeri, objektivno, iskreno i s poštovanjem. Zalažemo se za odgovorno, otvoreno i profesionalno postupanje s bilo kakvim istinskim problemima vezanim za moguće zlouporabe. Također štitimo od bilo kakvog oblika odmazde. 

 

Liniji za pomoć možete pristupiti ovdje.

Kontaktirajte nas

John M. Gašparac

John M. Gašparac

Voditelj usluga revizije i računovodstvenog savjetovanja za Hrvatsku, PwC Croatia

Marija  Ilievska

Marija Ilievska

Upravljanje rizicima, menadžer, PwC Croatia

Branka Rösler

Branka Rösler

Menadžer DOP-a, PwC Croatia

Ostanimo povezani: