Poslovno savjetovanje - Publikacije

View this page in: English

Telekomunikacije, mediji i zabava

Jesu li predviđanja jasna glede strategije veleprodaje clouda?
listopad 2013.
Suočavajući se s padom prihoda od tradicionalnog poslovanja, mnoge se telekom kompanije okreću cloud uslugama kao svježem izvoru za rast prihoda.

16. globalna studija glavnih izvršnih direktora
siječanj 2013.
U 16. globalnoj studiji glavnih izvršnih direktora, direktori su raspravljali o tome što oni rade kako bi mogli brzo reagirati u prevrtljivom ekonomskom okruženju, okrenuti nedaće u prilike, biti više društveno svjesni i steći konkurentsku prednost.

Komunikacijska revija: Nove mogućnosti na poznatim mjestima
siječanj 2013.
Časopis za rukovoditelje u telekomunikacijama, kabelskom, satelitskom i internetskom sektoru.

Komunikacije: Raščišćavanje puta – prospekt za stavljanje mreža izvan pogona
srpanj 2012.
Ova studija PwC-a istražuje načine na koje telekom operatori diljem svijeta nadograđuju svoje mrežne tehnologije kako bi poboljšali performanse i povećali kapaciteta, čak i kad su suočeni s izazovom održavanja više generacija tehnologija i mreža.

Globalni prospekt o sektorima medija i zabave 2012.-2016.
srpanj 2012.
Globalni PwC-ov prospekt o sektorima medija i zabave 2012-2016 nudi pregled područja unutar sektora kao što su beletristika i udžbenici, izdavanje časopisa, snimanje zabavnih sadržaja, internetsko i TV oglašavanje, novinsko izdavaštvo, vanjsko oglašavanje, radio, snimljena glazba, televizija, pretplate i licence i video igre.

Trebamo razgovarati o CAPEX-u - Najbolja praksa za uspoređivanje u raspodjeli kapitala u sektoru telekomunikacija
travanj 2012.
Ovaj PwC-ov dokument objašnjava četiri ključna razloga telekomunikacijske tvrtke neučinkovito provode raspodjelu kapitala. On govori o 12 svojstava koji telekomunikacijske tvrtke koje učinkovito raspodjeljuju kapital dijele i pokazuje kako telekom operatori mogu identificirati i ispraviti svoje probleme s CAPEX-om.


Maloprodaja i roba široke potrošnje

Globalno istraživanje višekanalnog potrošača 2012
siječanj 2013.
Koji su navike potrošača diljem svijeta koji kupuju putem interneta? Kako trgovci u maloprodaji mogu prilagoditi svoje modele poslovanja kako bi održali korak sa zahtjevima međunarodnih višekanalnih potrošača, te koja složena porezna pitanja trebaju uzeti u obzir? Naše istraživanje potrošača otkriva neke zanimljive rezultate.

PwC-a Gradovi prilika: Kroz prizmu maloprodaje i potrošača
prosinac 2012.
Ovo izvješće kvantificira postojeću važnost sektora maloprodaje za uspješan gospodarski razvoj i ističe utjecaj tog sektora na 27 ključnih urbanih centara.

Maloprodaja 2020.: Pobijediti u polariziranom svijetu
prosinac 2012.
Ova studija identificira ekonomske pokretače koji će vjerojatno oblikovati budućnost američke maloprodaje i faktore uspjeha koje će najuspješniji trgovci i dobavljači vjerojatno morati kontrolirati kako bi utjecali na rast u maloprodaji u 2020.

Globalni potrošački indeks PwC-a
listopad 2012.
Ovaj indeks je vodeći pokazatelj trendova u globalnom potrošačkom ciklusu i kombinira desetke gospodarskih serija u jedan indeks koji povijesno izbliza prati globalnu potrošnju. Jedinstven je po tome što daje rane pokazatelje trendova na globalnoj razini.