Osobe s radnim iskustvom

 

Najveća vrijednost PricewaterhouseCoopersa su njegovi ljudi jer naš uspjeh ovisi o njihovoj profesionalnosti. Stoga podupiremo želju naših zaposlenika da razvijaju i izgrađuju uspješnu karijeru. Spremni smo pružiti svu podršku koja našim zaposlenicima treba kako bi ostvarili svoje ciljeve.

Program učenja i razvoja naše tvrtke nudi zaposlenicima sustav kontinuiranog profesionalnog i osobnog razvoja, koji obuhvaća četiri osnovna područja:

  • Međunarodne profesionalne kvalifikacije
  • Profesionalne i kompjutorske vještine
  • Međuljudske i komunikacijske vještine
  • Razvijanje menadžerskih kvaliteta i kvaliteta vođe

Program učenja i razvoja je individualan za sve zaposlenike, a uzima u obzir njihovu poziciju i pojedinačne kvalitete. Svakom je zaposleniku pružena prilika prisustvovati i na internim tečajevima i na tečajevima organiziranim izvana.

Ukoliko ste zainteresirani za ove mogućnosti, pošaljite svoj životopis (uz naznaku "Osoba s radnim iskustvom" u naslovu svog e-maila) našem Odjelu za ljudski kapital.

 

 

Postupak odabira osoba s iskustvom

Zainteresirani ste za našu tvrtku i željeli biste se prijaviti. To je lako: molimo, prijavite se i pošaljite svoj životopis online. Sljedeći koraci postupka odabira su:

  • Predselekcija životopisa
    Naši stručnjaci za postupak odabira pregledavaju svaki poslani životopis zajedno s iskusnim stručnjacima svakog odjela. Zbog brojnosti životopisa, predselekcija traje neko vrijeme, ali unutar 4 tjedna svaki kandidat dobije obavijest o statusu svoje prijave.
  • Intervju(i)
    U postupku odabira osoba s iskustvom, normalno je obaviti 3 intervjua. Datumi intervjua se utvrđuju kroz naš elektronski sustav prijava ili telefonskim putem. Naš raspored intervjua je fleksibilan, pa će Vam biti ponuđeno više datuma.

    Prvi intervju vode naši stručnjaci za postupak odabira. Cilj ovog intervjua je istražiti pojedinosti Vašeg obrazovanja i iskustva, te doznati više o Vama osobno. To je također izvrsna prigoda da nam postavite pitanja o PwC-u, pojedinostima posla, beneficijama itd.

    Drugi intervju vodi jedan os naših stručnjaka iz odjela s radnim mjestom za koje se zapošljava. Ovaj intervju će se usredotočiti na Vašu stručno znanje i iskustvo. Bit će manje strukturiran nego prvi intervju.
    Treći intervju može biti s voditeljem odjela (Partnerom) ili s budućim kolegama.

    Odluku o kandidatu donosimo na osnovu 3 kruga intervjua.
  • Pismo namjere
    Buduće kolege telefonski obavještavamo o rezultatima postupka odabira i pozivamo ih u naš ured. Na ovom sastanak bit će Vam ponuđeno pismo namjere koje sadrži najvažnije pojedinosti (mogući datum početka, plaća i beneficije). Znamo da nije lako odlučiti o budućnosti pa Vam ostavljamo vremena da razmislite o tome, a odgovorit ćemo na bilo koje Vaše pitanje.

 

 

Contact us

Breda Ivanović
Voditelj, Ljudski kapital
Email

Petra Užar
Senior asistent za ljudski kapital
Email

Stay Connected: