6. Weekend Media Festivalu u Rovinju

View this page in: English

Prošli vikend održan je 6. Weekend Media Festival u Rovinju uz sudjelovanje oko 4000 sudionika iz svih država regije, ali i ostalih zemalja Europe i svijeta, među kojima je bilo oko 500 akreditiranih novinara te više od 100 predavača i panelista. Na festivalu su sudjelovali predsjednici uprava najvećih hrvatskih i regionalnih kompanija poput Hrvatskog Telekoma,Vipneta, Podravke, HEP-a, HRT-a, Croatia Osiguranja, MK Grupe, ZABA-e,Raiffeisenbanke, te brojni ministri i vodeći političari. Nije nedostajalo niti predstavnika multinacionalnih kompanija poput Googlea, Nestlea,Financial Timesa, Saatchi & Saatchija te međunarodnih predavača iz poslovnih i akademskih krugova.

PwC su predstavljali Dejan Ljuština i Mislav Slade-Šilović iz odjela za poslovno savjetovanje koji su već drugu godinu za redom pozicionirali PwC kao jedinu savjetodavnu kompaniju kojoj je dopušteno besplatno nastupati na festivalu.

Dejan Ljuština bio je moderator panela pod nazivom „Novi poslovni modeli u telekomunikacijskoj industriji“ na kojem su sudjelovali predsjednici uprava najjačih telekomunikacijskih i kabelskih operatera u regiji; Ivica Mudrinić (HT), Mladen Pejković (Vipnet) te Dragan Šolak (United Group/SBB, Srbija). Mislav Slade-Šilović držao je uvodno predavanje na regionalnom panelu o medijskim trendovima, a prezentirao je globalne medijske trendove i prognozu kretanja tržišta do 2017. godine. Oba panela bila su iznimno posjećena, s više od 400 prisutnih na svakom.